Missie

De missie van KPI Kwaliteit & Proces Inspecties is om bij onze klanten praktische en oplossingsgerichte maatwerk-kwaliteitsverbeteringen te realiseren van producten en processen door het geven van adviezen, instructies, inspecties en trainingen. KPI Kwaliteit & Proces Inspecties wil zich onderscheiden op basis van flexibiliteit in bedrijfsvoering en snelheid in het leveren van resultaten. Wij willen een betrouwbare partner zijn voor onze klanten en leveranciers. Integriteit staat bij ons hoog in vaandel. Dit is voor ons maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Visie

KPI Kwaliteit & Proces Inspecties wil over 5 jaar en onderneming zijn met minimaal twee medewerkers. We zien dat er behoefte is bij kleinere en middelgrote ondernemingen voor ondersteuning van betrokken adviseurs, deskundige auditoren en inspecteurs. Wij bieden verbetering van de kwaliteitszorg door onze kennis te delen. Het opleiden van medewerkers en nauwkeurige inspecties zullen leiden naar minder faalkosten en uiteindelijk tot een beter resultaat op het gebied van veiligheid en kwaliteit van voedsel. KPI Kwaliteit & Proces Inspecties is voorkeurspartner omdat zij de meest klantvriendelijke, innovatieve en kosteneffectieve dienstverlener is, die toegevoegde waarde realiseert voor haar klanten. Als onafhankelijke organisatie verleent KPI Kwaliteit & Proces Inspecties diensten aan partijen in de voedselketen waarmee een bijdrage wordt geleverd aan de continuïteit en groei van bedrijven, aan de ontwikkeling van veilige en kwalitatief hoogwaardige producten en aan de verbetering van productieprocessen.